Blogger Layouts

Monday, June 27

Mohon Sembuh

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Aku adalah salah seorang hamba Allah yang diuji dengan pelbagai kesakitan. Mengapa aku berkata begitu? Semenjak usia meningkat remaja, aku sering mengalami sakit sana-sini. Salah satunya migrain yang kadangkala tak berkesudahan. Hidup asyik makan ubat sahaja. Penat rasanya bila melihat ubat yang banyak itu.

Namun, sekarang aku akan cuba untuk menghentikan ubat-ubatan tersebut buat sementara dan mencuba cara perubatan yang lain pula. ^_^.. InsyaAllah. Bukankah Allah menciptakan sakit itu sebagai salah satu penghapus dosa? Semoga dosa-dosa ini terhapus dengan kesakitan yang daku miliki.

Tatkala ini, aku mengharapkan kesembuhan sepenuhnya untuk semua masalah yang dimiliki dan segala penyakit di hadapi. Semoga Allah membantu dalam perkara ini. Dan, aku akan mulai menjaga diri baik-baik dari saat ini. AMIN

0 komen-komen???:

Post a Comment