Blogger Layouts

Tuesday, May 24

Perkahwinan Vs Cahaya Mata


Hari ini genap 2 tahun 4 bulan perkahwinan aku dan Mr Hacks.. Hacks??? Aku suka letak kan hacks bg menggantikan dirinya. Kenapa HACKS?? 

Kerana, Hanya. Aku. Cinta. Kau. Seorang.  Cewah, sesekali jadi jiwang. ^_^

Ini pun sebab adik aku yang bagitahu. Trimas again sis!


Melangkah ke usia perkahwinan yang hampir tamat diploma ini, aku bahagia dan gembira. Dalam 2 tahun ini, aku belajar mengenalinya, mengenali diriku, mengenali tanggungjawabku, mengenali keinginanku... Keinginan ketika ini? Moga Allah mengurniakan kami zuriat yang sihat,sempurna dan menjadi mujahid-mujahidNYA. Ini doaku..Semoga Allah memberkati segala apa yang diberikan kepadaku dan mengabulkan doaku cepat atau lambat.. Amin

Niat di hatiku untuk mempunyai zuriat secepat mungkin, tapi Allah punya perancanganNYA tersendiri. Dan aku terima dengan hati yang redha walaupun kadangkala menitiskan airmata. Mungkin Allah mahu memberi lebih masa bagi aku dan Mr Hacks menyiapkan kehidupan yang lebih baik untuk permata hidup kami dan memberi masa kepada kami untuk berbakti buat ibu kami. InsyaAllah.

Buat masa ini, rasanya aku mahu menikmati hidup sebagai isteri sebaik mungkin sebelum bergelar ibu. Ya Allah, permudahkan semuanya.. Amin Ya Rabb



Daisypath Anniversary tickers

0 komen-komen???:

Post a Comment