Blogger Layouts

Saturday, May 21

Di persimpangan Dilema..


Syukur tidak terhingga atas nikmat Allah yang tak terhingga. ^__^
Aku dapat peluang untuk bertukar kerjaya. InsyaAllah, persoalannya sekarang. Aku perlu memilih sama ada ingin menyambung pengajianku atau bertukar kerja. Dilema sungguh..

Memiliki pekerjaan yang baik, di tempat yang baik dan bersesuaian dengan minat rasanya memang pilihan aku. Tetapi ada pula perkara lain untuk dipertimbangkan. Soal niat aku untuk sambung belajar, berpindah mengikut suamiku, dan memulakan kehidupan sebenar rumahtangga kami. 

mencari hala tujunya!!

Apa yang perlu dilakukan? kerana aku bimbang tersalah pilihan.

Nasihat adikku, amanahdarikekasihku.blogspot.com untuk melakukan solat istikharah akan aku usahakan. Mohon petunjukMU, Ya Allah.. Bantu lah daku!


0 komen-komen???:

Post a Comment