Blogger Layouts

Friday, May 20

kunci kebahagiaan dunia.


kunci kebahagiaan dunia adalah ILMU,
kunci kebahagiaan akhirat adalah ILMU,
kunci kebahagiaan dunia dan akhirat adalah ILMU..

Pentingnya ilmu, kan? betapa banyaknya yang ingin aku pelajari. Sempatkah dengan masa yang aku miliki?
Kalau mampu, aku mahu belajar macam-macam. Paling utama, ingin mendalami ilmu agama, Kerana diri ini masih perlu dibimbing supaya hati ini lebih bersih dan lurus.

Keduanya, aku mahu belajar memasak, menjahit, mengemas rumah dan mendidik anak-anak dengan gaya yang betul.. Bukan lah tak tahu, tapi tak mahir. ^__^
Susah juga jadi perempuan kan? 

Tetapi apa yang aku mahu buat sekarang, aku mahu menyambung pengajian ku ke peringkat yang lebih tinggi. InsyaALLAH. Semoga Allah mempermudahkan urusan ini. Amin.

Kerana aku percaya, hanya ilmu dapat mengubah masa depan. Namun, semua adalah ketentuanNYA dan berlaku atas kehendakNYA. 



0 komen-komen???:

Post a Comment