Blogger Layouts

Friday, February 8

mukabuku...

Assalamualaikum...

sudah jumaat! Bertemu lagi dengan penghulu segala hari... Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah...Masih bernafas nampaknya saya, syukur atas kasih sayang Allah buat saya.

Hari ini saya menulis bagi mengingatkan diri bahawa saya telah berjaya menyahaktifkan facebook saya. Ya, akhirnya! Saya memilih untuk berbuat demikian. Saya tahu lepas ini saya takkan update lagi dengan perkembangan rakan-rakan saya (dalam diam jadi stalker handalan jugak rupanya). Namun saya percaya, hubungan takkan putus, kan?

Mungkin lebih baik buat saya....

Demi jaga hati sendiri, apa salahnya, btol tak? Sekurang-kurangnya, saya takkan menyakiti atau di sakiti oleh sesiapa. Maksud saya, perasaan ye! Ada kah orang yang sakitkan hati saya? Atau, saya yang menyakiti orang lain ye? Entahlaaaa....

Jadi, buat masa ini, nak ucap selamat tinggal kepada mukabuku. Buat semua kawan-kawan, ukhuwah kita berkekalan di dunia nyata ye...


0 komen-komen???:

Post a Comment