Blogger Layouts

Monday, April 2

wordless monday

Menyepikan diri seketika kerana kekurangan idea nak menulis. hehe... ( ada orang baca ke blog saya ni?)

Banyak sangat perkara yang berlaku pada saya sebenarnya. Dari yang biasa- biasa hinggalah ke yang misteri nusantara. Pening memikirkannya, tapi yang penting semoga saya dan keluarga dilindungi Allah dari terpesong dari landasan agama. Amin...

Ikutkan saya takut sekiranya kejadian- kejadian yang melanda membuatkan terjadinya syirik kepadaNya. Ya Allah, hanya KAU sebaik-baik pelindung.


"Hasbunallah wanikmal wakil"


Saya hanya mengharapkan kejadian yang melanda kami ini menjadi penghapus dosa-dosa lalu, menjadi penambah iman, dan menjadi tarbiah buat jiwa yang rapuh ini.

p.s: sejak kebelakangan ini, hati saya digamit rindu untuk bertamu di kota mekah. :)

0 komen-komen???:

Post a Comment