Blogger Layouts

Wednesday, September 14

Selamat hari lahir ke 27!


 Alhamdulillah, akhirnya hari ini genap usia 27 tahun. Syukur atas nikmat usia yang Allah limpahkan pada diri ini. Ku tinggalkan segala peristiwa suka dan duka yang dialami jauh di lubuk hatiku. Dan, insyaAllah; aku akan mencuba menjadi lebih baik pada usia ini untuk mencapai segala keinginan yang diimpikan dengan pertolongan Allah jua.

Kadangkala terfikir akan aturan yang telah ditetapkan Maha Esa atas diri ini. Walaupun payah, tetap dapat kutempuhi juga kerana pertolonganNYA. Ku harapkan agar segala nikmat dan kasih sayang ini berpanjangan selamanya. Di waktu ini aku mengharapkan sebuah hadiah dariNYA buat daku. Semoga Allah mendengar bisikan hatiku dan mengabulkannya. AMIN..

Aku mengharapkan usia ku yang dipanjangkan Allah ini dapat ku manfaatkan sepenuhnya, dapat memberi kebahagiaan untuk insan-insan disekelilingku, dapat membantu mengikat ku dengan tali Allah... Kerana ku tidak tahu sejauh mana nikmat usia ini akan diberi buatku.

Dan ku harapkan dihujung usiaku kelak, aku akan dipanggil Allah didalam golongan yang baik dan solehah. :))

Ku ucapkan terima kasih diatas segala ucapan hari lahir dari suami, keluarga, sahabat yang mengingati. Semoga perhubungan yang terbina ini berkekalan sehingga ke hujung nyawa ini.


Mode: gembira & sedih kerana memikirkan suatu hari akan pergi meninggalkan insan-insan yang dikasihi.

1 komen-komen???:

nam said...

selamat hari raya.. jeng.. jeng... jeng...

erkk.. silap pulak.. hehe...

selamat hari lahir.. semoga di rahmati dan di kasihi Allah selalu.. semoga sisa-sisa usia yang ada di gunakan sebaiknya.. ameen ya rabb...

p/s: kek resepi rahsia satu!!!!

Post a Comment